Friday, January 11, 2013

Last post 3 Jan. Sekarang dah 12 Jan. Lebih seminggu aku tak post apa apa. Dan selama seminggu ni banyak benda jadi dekat aku. Kalau nak tulis kat sini, mahu tak lebam jari aku. Aku hanya boleh assumed that this week was a disaster. Mixed feelings all the time. Haih dengan quiz nya jahanam. Dengan result Muet yang asdfghjkl. Dengan duit KPT tak masuk lagi. Dengan barang makan semua dah habis. Fikir bendalah ni boleh buat aku gila. Terpesong dari tujuan aku datang sini nak belajar. Dah tak fokus dah fikir masalah yang datang tiba tiba. Penat. Penat sangat. Aku kalau boleh nak je balik Johor, duduk rumah, tidur dari pagi sampai petang dan takkan balik Puncak Alam lagi. Tapi bila fikir balik, gila ke apa. Haih mohon asasi ni cepat habis mohon!


1 comment:

  1. bro...jgn putus asa bro..kuatkan smgat ko..ko mampu tmpuhi cbaran n smua dugaan ni..doa byak2 insyaallah dpermudahkn sgla urusan..bersusah2 dahulu,bersenang2 kmudian!

    ReplyDelete