Saturday, December 22, 2012

Mid sem break.

Alhamdulillah cuti mid sem break untuk aku. Dan semua pelajar asasi Uitm Puncak Alam. Tarik nafas. Lepas. Lega. Akhirnya terlepas dari segala celaka. Duduk puncak alam buat aku gila. Separuh gila sepatutnya. Yelah mana taknya, tutorial memanjang. Assignment mendatang. Tak masuk lecture yang aku tak paham. Physics terutama. Sebab tu aku benci Physics sepanjang aku hidup ni. Tak kira itu subjek wajib ke hape ke. Siapa peduli. Aku kalau aku tak suka satu benda, forever aku tak suka. Falsafah yang aku masih gunapakai masa ini. Tambah lagi Mdm Aida Fazliza bagi assignment kena buat seminggu ni. Lapan ratus perkataan dengan tiga orang lain dengan tengah cutinya. Mana nak cekau?! Physics sucks.

"Peduli lah nama pun cuti, aku nak cuti. Assignment? Hang belen"

No comments:

Post a Comment