Monday, November 12, 2012

Monday.

Monday. A good Monday for me. Dapat keluar dengan babun babun ni. Babun babun yang aku gelar kawan. Kawan yang aku gelar separuh hati aku. Separuh hati aku yang aku gelar sehidup semati. Alhamdulillah berjaya juga plan keluar. Susah nk ajak diorang ni dari dulu lagi. Asal nak keluar je mesti ada hal masing masing. And yes still tak cukup. Patutnya tujuh orang tapi yang ada hanya lima. Tapi itu dah cukup bagi aku. Tempat berkroni dekat Domino's Pizza. Guna kupon yang aku beli dekat Puncak Alam. Bising. Kecoh. Harok. Biasa. 



Ariff. Ainur. Hawa.



Pijod. Hawa. Farah. Ainur.


"Kawan tu macam selimut. Waktu kau panas, kau tak cari dia. Tapi bilamasa kau sejuk, kau beku, masa tu lah kau tahu betapa penting selimut kau."

No comments:

Post a Comment