Tuesday, October 16, 2012

Penat basah.

Penat basah. Hari yang penat lagi basah. Hadirkan diri, gerakkan kaki ke test MUET dekat Sultan Ibrahim Girls School(SIGS), Johor Bahru. Farah jadi kawan, peneman. Mindfucked. Perkataan pertama keluar dari mulut. Bukan sengaja tapi terpaksa. Bukan apa cuma bala. Mulut gagap ranap. Tak mampu kata apa apa. Tengok orang speaking London kemain. Aku? Entah. Entah. Mindfucked. Mindfucked.

Tinggalkan soal mindfucked, alih paling muka ke City Square, Johor Bahru. Banyak berubah. Ya terutamanya bangunan gah yang tak lagi gah. Renovation sana sini. Rupa tak lain macam bangunan kosong. Kosong. Entah. Bangunan yang selalu aku idam untuk pergi, selalu aku mahu dekati, selalu aku pandai tinggi, kini kosong. Rasa kosong. Kosong. Pijak lantai pawagam, duduk malas di kerusi, pandang atas tengok Taken 2. Medium. Rating yang aku beri.

Gerak badan sekali tangan kaki pergi The Roost. Rindu. Rindu semua. Azfar. Ainur. Pijod. Nada. Hawa. Makan ketawa makan ketawa. Mari pulang semua, kita repeat kenangan lama..



Farah.






"Selama kau bangun tidur seumur hidup, ada kau bangun setiap pagi kau cakap Alhamdulillah? Hidup tak lama dik. Pakai otak. Hidup dalam dunia sementara apa ada."

No comments:

Post a Comment